joi, 17 ianuarie 2013

Mireasa pentru fiul meu 17 Ianuarie 2013 - Emisiuni Mireasa pentru fiul meu ora 14:00 Online


Mireasa Pentru Fiul Meu din Ianuarie 2013 in reluare doar pe blackpedia.ro VIDEO ONLINE. Dupamiaza continuam discutiile cu cele intamplate in gala dar si cu alte noutati petrecute in casa. In editia de astazi, prima dupa gala saptamanii, concurentii vor fi pusi in fata unor materiale care mai de care

MIREASA PENTRU FIUL MEU IN RELUARE DOAR PE BLACKPEDIA.RO

IANUARIE 2013 MIREASA PENTRU FIUL MEU RELUARE

Urmariti emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu din Ianuarie 2013. Dupamiaza continuam discutiile cu cele intamplate in gala dar si cu alte noutati petrecute in casa.

Asadar nu ratati emisiunea Mireasa pentru fiul.  In editia de astazi, prima dupa gala saptamanii, concurentii vor fi pusi in fata unor materiale care mai de care. Mireasa pentru fiul meu, ce neintelegeri au mai aparut atat in Casa Fetelor si a Mamelor, cat si in Casa Baietilor, dar si cum au reusit sa treaca acestia peste impasuri
Reluare Mireasa pentru fiul meu 17.01.2013 VIDEO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu