vineri, 4 ianuarie 2013

Emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu din 5 ianuarie


Mireasa Pentru Fiul Meu 5 Ianuarie 2013 reluareMireasa pentru fiul meu 5 ianuarie 2013 in reluare doar pe acest site.

Nu rata prima editie “Mireasa pentru fiul meu” din acest an! Sambata, 5 ianuarie vezi cum au trecut concurentii nostrii in noul an si ce planuri au pentru 2013.

In emisiunea Mireasa Pentru Fiul Meu de astazi, de la ora 14:00, aflati ce surpriza i-a pregatit Dragos Corneliei, ce planuri au Andreea si Alin legate de competitie, ce neintelegeri au fost intre baieti, dar si ce nemultumiri au avut Cristina si Emilia una la adresa celeilalte.
Incepand cu ora 17:00, aflati ce si-au reprosat Emilia si Cristina una alteia, cum au petrecut concurentii la trecerea dintre ani, dar si de ce surprize au avut parte acestia!

In caz ca ai ratat editia de astazi, noi ti-o oferim in reluare pe site-ul emisiunii, blackpedia.ro

VIDEO EMISIUNE RELUARE

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu